Biljetter fixade...


Som genom ett mirakel har jag ordnat biljetter till matchen i morgon. Det är ett otroligt tryck på de biljetter som är i omlopp. Mina kontakter har inte lyckats lösa ens en handfull biljetter i veckan. Det har aldrig hänt tidigare.

Jag tänker inte riskera mina biljetter genom att här beskriva hur jag burit mig åt, men storyn kommer tecknas ned om ett par dagar. Jag har i alla fall ordnat biljetter till hela familjen. Vilken pärs, men framförallt...vilken lycka!

 I Milano är alla supportergrupperingar klara för avfärd. Beslutet att ge skolbarn biljetterna som var avsedda för Inters kurva, har piskat upp stämningen till ordentlig hets. Senaste ryktet säger att 40-50.000 Interfans från hela Italien kommer vara i Parma för att stötta efter förmåga. Det känns som det kan bli lite stökigt. Parma Boys har också fördömt beslutet att inga Inter får biljetter. Jag tycker det hedrar dem, samtidigt som jag konstaterar att det snart kommer vara extremt svårt att gå på bortamatcher i Italien. Fotbollen får inte dö på detta sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0